Wednesday, September 7, 2011

ထူးတယ္ထင္လို့ပါဗ်ာ

ဘယ္က်မ္းက ၿပင္ထားတဲ့က်မ္းလဲ..... ၿပင္ထားတဲ့က်မ္းကို လက္ခံတဲ့သူဟာ က်မ္းစာက ပညတ္ထားတဲ့အတိုင္း က်ိန္ၿခင္းခံရကာ ေကာင္းၾကီးမ်ားဆံုးရံႈးမွာ အမွန္ပါ။

ဘုရားက ကိုယ့္အေသြးအသားထဲက သားကိုေပးမယ္ဆိုတာ မယံု၊ စိတ္မရွည္လို႕ မိမိရဲ့ ကၽြန္မနဲ႕ ဆက္ဆံကာ သားကို ရခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီေနာက္ ဘုရားရဲ့ ဂတိေတာ္အတိုင္း သူ႕ မယားနဲ႕ သားအရင္းကိုလည္းရခဲ့ပါတယ္။ သားႏွစ္ဦးအရြယ္ေရာက္ေတာ့ ကၽြန္မရဲ့သားက သားအရင္းကို အႏိုင္က်င့္ပါေလေရာ.....

အဲဒီအခါမွာ ... က်မ္းစာက ... သားတစ္ဦးနဲ႕ သူ႕မိခင္ကို ေမာင္းထုတ္လိုက္တယ္.... ၿပီးေနာက္ က်န္ခဲ့တဲ့သားကို ယဇ္ပူေဇာ္ခဲ့တယ္...

အဲဒီသားဟာ ကၽြန္မရဲ့သားၿဖစ္မလား... ဘုရားရဲ့ဂတိေတာ္အရရတဲ့ သားအရင္းၿဖစ္ႏိုင္မွာလား ... ဆုိတာေလး သိပါရေစ...

ဘယ္က်မ္းက ၿပန္ၿပင္ေရးထားပါသလဲ.... လူပိန္းပင္ အေၿဖေပးႏိုင္ပါသည္။

ေမာင္းထုတ္ခံရတဲ့သားကိုလည္း ဘုရားက လူမ်ိဳးၾကီး ၿဖစ္ေစမည္ဟု ေကာင္းခ်ီးေပးခဲ့ပါသည္။ သူသည္ လူအမ်ားကိုရန္ၿပဳမည့္ လူရိုင္းၿဖစ္သလို လူမ်ားကလည္း သူ႕ကိုရန္ၿပဳမည့္အေၾကာင္း ဘုရားက တစ္ဆက္တည္း ေၿပာၾကားခဲ့ပါသည္။ ထိုလူမ်ိဳးသည္ အဘယ္လူမ်ိဳးၿဖစ္မည္နည္း။


က်န္မိတ္ေဆြမ်ားလည္း အၿပဳသေဘာနဲ႕ ၀င္ေဆြးေႏြးေပးၾကပါလား... ဘာေၾကာင့္လဲဆုိေတာ့ ကာယကံရွင္က အခုထိမေၿဖေသးေတာ့ မိတ္ေဆြတို႕လည္း ကူညီေပးပါအံုး...



ကိုထူးၾကီး ခင္ဗ်ားခရစ္ယန္ ကေၿပာေနတဲ့အရာေတြက ထာဝရဘုရားေၿပာတယ္လို႕ေၿပာေနတာလားဗ်.....
ခင္ဗ်ားတို႕က်မ္းက ဘုရားသခင္ရဲ႕ မူရင္းက်မ္းမွမဟုတ္တာ ....ေပါလုစိတ္ၾကိုက္ က်မ္းေလဗ်ာ...
အဲ့ဒီၿပင္ထားတဲ့က်မ္းကို လက္ခံတာကခင္ဗ်ားတို႕ေလ....ခင္ဗ်ားတို႕ေၿပာသလိုဆို ေကာင္းၿခင္းဆံုးရွံဳးမွာက
ခင္ဗ်ားတို႕ပဲေလဗ်ာ....ဘယ့္နယ့္ သူမ်ားကိုစြပ္စြဲေနၿပန္တာလည္း .....မာန္နတ္သည္ သင္တို႕၏မ်က္စိကိုကြယ္
ေစၿပီး.....ကာယကံရွင္ကမေၿဖဘူးေၿပာေနတာ ဘိုင္ၾကီးဟီလာကိုေၿပာတာလားဗ်....သူကခင္ဗ်ားေၿပာေနတဲ့
ကာယကံရွင္ဆိုတာလား.....ဒါဆိုရင္သူက မရင္ငယ္ယူထားတယ္ေပၚ့ အဲ့လိုလား......ခင္ဗ်ားတို႕ခရစ္ယန္က
ေၿပာေနတဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြက အစာေက်လို႕ လုပ္ၾကံၿပီးေၿပာေနက်ဆိုတာ အေတာ္မ်ားမ်ားသိတာပဲကြ..
ခင္ဗ်ားတို႕ကတာ ဘယ္သူ႕ရဲ႕သားက ဘုရားေပးတာတို႕ ဘယ္သူ႕ရဲ႕ သားက ဘုရားေပးတာမဟုတ္ဘူးတို႕ဆိုတာ.........
တစ္ခု ေမာင္မင္းသိဖို႕နဲ႕ ေလ့လာဖို႕က တမန္ေတာ္ အေတာ္မ်ားမ်ားက ဗနီအစၥရာအီးလ္ လို႕ေခၚတဲ့ အစၥေရး ရဟူ
ဒီလူမ်ိဳးေတြ ထဲကပြင့္ခဲ့တယ္ .....ေနာက္ဆံုးတမန္ေတာ္ကို ထာဝရဘုရားသခင္က အာရဗ္လူမ်ိဳးထဲကပြင့္ေစခဲ့တယ္
ဒါကို ရဟူဒီလူမ်ိဳးေတြ နဲ႕သူတို႕ရဲ႕ သာသနာကို လက္ခံတဲ့ သူတို႕နဲ႕ ႏြယ္တဲ့ ေယရွဳ ေနာက္လိုက္ေတြပါ အစာမေက်
အမုန္းပြါးေနတာ ခုအခ်ိန္ထိဆိုတာကိုပဲ.....အဲ့လိုအမုန္းပြားၿပီး လုန္ၾကဳတ္ဇတ္လမ္းေတြကို ဘရားသခင္ေၿပာတာပါဆိုၿပီး
လာလုပ္ေနတာ အေတာ္ဟာသေၿမာက္တဲ့ စကားေတြပဲ ေမာင္ထူးရဲ႕....မင္းစိတ္ထင္ အဲ့ဒီမင္းေၿပာေနတဲ့ လန္ၾကဳတ္
ေတြက မင္းတို႕ရဲ႕ သာသနာကို လူရာသြင္းခ်င္လို႕ ဖ်က္သီမ္းၿခင္းခံရတာကို ကာကြယ္ဖို႕ေလာက္အဆင့္ပဲကြ....
မင္းတာေၿပာေနတာ မင္းတို႕ရဲ႕ေယရွဳက ဘာေၾကာင့္အရာခပ္သီမ္းကို ဖန္းဆင္းေမြးၿမဴတဲ့ ထာဝရဘုရားလူဝင္စား
လုပ္ၿပီး ေလာ္ကၾကီးမွာ ခင္ဗ်ားတို႕ခရစ္ယန္ေတြ မ်က္နာပ်က္စရာၿဖစ္တဲ့ေနာက္သာသနာတစ္ခု ေပၚေပါက္ရပ္
သြားခဲ့တာကို ရပ္တည္ေနတာကို မင္းတို႕ယူဆသလို မထိန္းခ်ဳပ္နိဳင္ရတာလည္းကြ....မင္းတို႕ေၿပာေနတဲ့ထာဝ
ရဘုရားအၿဖစ္နဲ႕ ကိုးကြယ္ရာေယရွဳဆိုတာ ကန္႕သတ္ခ်က္ေတြေဘာင္ေတြထဲမွာပဲရွိေနတဲ့ လူပဲဆိုတာ မငိးတို႕
မ်က္စိေတြကဘယ္ၿမင္ေတာ့္မတုန္း ...မာနတ္ကမ်က္ေစကြယ္ေစတယ္ဆိုတာ ဒါပဲေလဗ်ာ
heeheehee
Ko_Htoo


Platinum Member
 
06/11/2006
2210 posts
 67.ဘယ္က်မ္းက လန္ၾကဳတ္က်မ္းလဲ...  May 11, 2009 10:18 AM
အဲ့လိုအမုန္းပြားၿပီး လုန္ၾကဳတ္ဇတ္လမ္းေတြကို ဘရားသခင္ေၿပာတာပါဆိုၿပီး
လာလုပ္ေနတာ အေတာ္ဟာသေၿမာက္တဲ့ စကားေတြပဲ ေမာင္ထူးရဲ႕....မင္းစိတ္ထင္ အဲ့ဒီမင္းေၿပာေနတဲ့ လန္ၾကဳတ္


ဘယ္က်မ္းက ၿပင္ထားတဲ့က်မ္းလဲ..... ၿပင္ထားတဲ့က်မ္းကို လက္ခံတဲ့သူဟာ က်မ္းစာက ပညတ္ထားတဲ့အတိုင္း က်ိန္ၿခင္းခံရကာ ေကာင္းၾကီးမ်ားဆံုးရံႈးမွာ အမွန္ပါ။

ဘုရားက ကိုယ့္အေသြးအသားထဲက သားကိုေပးမယ္ဆိုတာ မယံု၊ စိတ္မရွည္လို႕ မိမိရဲ့ ကၽြန္မနဲ႕ ဆက္ဆံကာ သားကို ရခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီေနာက္ ဘုရားရဲ့ ဂတိေတာ္အတိုင္း သူ႕ မယားနဲ႕ သားအရင္းကိုလည္းရခဲ့ပါတယ္။ သားႏွစ္ဦးအရြယ္ေရာက္ေတာ့ ကၽြန္မရဲ့သားက သားအရင္းကို အႏိုင္က်င့္ပါေလေရာ.....

အဲဒီအခါမွာ ... က်မ္းစာက ... သားတစ္ဦးနဲ႕ သူ႕မိခင္ကို ေမာင္းထုတ္လိုက္တယ္.... ၿပီးေနာက္ က်န္ခဲ့တဲ့သားကို ယဇ္ပူေဇာ္ခဲ့တယ္...

အဲဒီသားဟာ ကၽြန္မရဲ့သားၿဖစ္မလား... ဘုရားရဲ့ဂတိေတာ္အရရတဲ့ သားအရင္းၿဖစ္ႏိုင္မွာလား ... ဆုိတာေလး သိပါရေစ...

ဘယ္က်မ္းက ၿပန္ၿပင္ေရးထားပါသလဲ.... လူပိန္းပင္ အေၿဖေပးႏိုင္ပါသည္။

ေမာင္းထုတ္ခံရတဲ့သားကိုလည္း ဘုရားက လူမ်ိဳးၾကီး ၿဖစ္ေစမည္ဟု ေကာင္းခ်ီးေပးခဲ့ပါသည္။ သူသည္ လူအမ်ားကိုရန္ၿပဳမည့္ လူရိုင္းၿဖစ္သလို လူမ်ားကလည္း သူ႕ကိုရန္ၿပဳမည့္အေၾကာင္း ဘုရားက တစ္ဆက္တည္း ေၿပာၾကားခဲ့ပါသည္။ ထိုလူမ်ိဳးသည္ အဘယ္လူမ်ိဳးၿဖစ္မည္နည္း။

No comments:

Post a Comment