ဘုရားအေလာင္းနဲ႔ယေသာ္ဓရာအေလာင္းထက္
ပိုၿပီးေတာ့ ပါရမီျဖည့္ဖက္ဘယ္သူမွမရွိၾကဘူး။
ေလးအသေခၤ်နဲ႔ကမၻာတစ္သိန္းကစၿပီးေတာ့
ပါရမီျဖည့္လာခဲ့တာပဲ။ အတူတူမၾကာခဏျဖစ္
လာခဲ့တယ္။ အဲဒါေလာက္ႏွစ္ႏွစ္ကာကာရင္းရင္း
ႏွီးႏွီးျဖစ္လာခဲ့တဲ့အေလာင္းႏွစ္ပါးဟာေလတစ္ေန
ရာသြားေတြ႔တယ္ကိုး။ ကုသလဇာတ္မွာဘုရား
အေလာင္းက ကုသမင္းတဲ့။ ယေသာ္ဓရာ
အေလာင္းက ပဘာ၀တီမိဖုရားတဲ့။ တကယ္
ဆိုေတာ့ ပါရမီျဖည့္ဖက္မဟုတ္လားေနာ္။
ဘုရားအေလာင္းဘယ္ေလာက္အ႐ုပ္ဆိုးတယ္
ျဖစ္ျဖစ္ပါရမီျဖည့္ဖက္ပဲ။ ေက်ေက်နပ္နပ္နဲ႔
ေမတၱာရွိရမယ္။ အခုမဟုတ္ဘူး။ ပါရမီျဖည့္
ဖက္ဆိုတဲ့ ပဘာ၀တီကေလ အ႐ုပ္ဆုိးလုိ႔
တဲ့ ဘုန္းႀကီးတို႔အေလာင္းေတာ္ႀကီးကို
မခ်စ္မႏွစ္သက္ႏုိင္ပါဘူးဆိုၿပီးေတာ့ ပစ္
သြားလုိက္တာေလ။ ဘုန္းႀကီးက အလကား
ပါ၊ ပါရမီျဖည့္ဖက္လည္းဟုတ္တာမဟုတ္
ဘူး။ အကယ္၍မ်ားဘုရားအေလာင္း
ကုသမင္းက အဲဒီအခ်ိန္မွာ႐ုပ္ေရက
လွလွပပဆိုလုိ႔ရွိရင္ေတာ့ ပဘာ၀တီက
ပါရမီျဖည့္ဖက္ဆိုတဲ့အေနမ်ဳိးနဲ႔ေနရာက်
မွာေပါ့။ အခုေတာ့ အ႐ုပ္ဆိုးလုိက္တာနဲ႔
ပဲ ပဘာ၀တီကမုန္းတယ္တဲ့။
ဒါေၾကာင့္ ပါရမီျဖည့္ဖက္လည္းမယံုရဘူး။
ေလးသေခၤ်နဲ႔ကမၻာတစ္သိန္းပါရမီျဖည့္ဖက္
ျဖစ္တဲ့အေလာင္းေတာ္ႏွစ္ပါးေတာင္မွ
အေၾကာင္းအားေလ်ာ္စြာမယံုရေသးတာ
ျဖစ္ေတာ့၊ အို ၀တၱရားအတိုင္းသာဆက္ဆံ
ၾက။ ၀တၱရားအတိုင္းသာေစာင့္ေရွာက္ၾက။
ဟုိ ဘယ္သူဟာ ငါ့အေပၚမွာတကတဲသူ႔
ကိုယ္ထက္ေတာင္ခ်စ္ေသးတယ္ဆိုတဲ့
ဥစၥာ အေရးရွိရင္မဟုတ္ဘူး။ ဘုန္းႀကီးက
ဒီဟာကိုေကာက္ခ်က္ခ်ထားေတာ့ ဘယ္သူ
ကေတာ့ ေက်ာင္းဒကာပဲ၊ ဘယ္သူက
ေက်ာင္းအမပဲ ငါ့ကိုအင္မတန္အေရးစိုက္
တာပဲလုိ႔ဆိုေပမယ့္ ဟုတ္ပါလိမ့္မယ္။
သူတို႔ကိုယ္သူတို႔အေရးစိုက္တာေလာက္
မေရာက္ေပမယ့္ နည္းနည္းေတာ့အေရး
စိုက္ပါလိမ့္မယ္။ ဒါေပမယ့္ သူတို႔ကိုယ္
သူတို႔အေရးအစိုက္ဆံုးေနမွာပါ။
ဒါေၾကာင့္ကိုယ့္ကိုယ္ကိုေလ ဘယ္ေတာ့မွ
လြန္လြန္ မင္းမင္း အနစ္နာမခံေလနဲ႔လုိ႕
ဘုန္းႀကီးက အၿမဲတမ္းသတိထားတယ္ကိုး။
အတၳာနံ၊ ဘ၀ဖန္ခါသံသရာက၊ ငါဟုစြဲဆို
မိမိကိုယ္ကို။ ပိယံ၊ အရင္းစစ္လွ်င္ ျပစ္
မတင္ဖို႔၊ ႏွစ္စဥ္မမုန္း အခ်စ္ဆံုးဟူ၍
ဘယ္ေတာ့မွကိုယ့္ကိုယ္ကို အျပစ္မတင္
ဘူး။ ဒါျဖင့္ အရွင္ဘုရား တစ္ခါတစ္ေလ
မ်ား အလြဲေတြမပါဘူးလား။ အို ငါလြဲလို႕
ေကာ ငါ့ဘာသာလြဲတဲ့ဥစၥာဘာဆိုင္တုန္း
ဆိုၿပီးေတာ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေက်နပ္တယ္
ညွာလုိက္တယ္ေလ။ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုေတာ့
အဲဒီေနရာမ်ားမွာ ကိုယ္ေတာ္ေလသံဃာ
ေတြကို တကတဲ့စိတ္ဆိုုးမာန္ဆိုးနဲ႔မေငါက္
သင့္ဘူး။ အရွင္ဘုရားအဲဒါလြဲတာပဲလုိ႔
ဆိုရင္ အို ငါဘာလြဲရမွာလဲ။ သူတို႔ကိုက
မေတာ္လြန္းလုိ႔ေငါက္ရတာ။ မေငါက္လုိ႔
ရွိရင္သူတို႔က ကန္းတက္လာမွာေပါ့ဆို
ၿပီးေတာ့ေလ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္အျမင္
မေတာ္ေအာင္စိတ္ေတြဘာေတြဆိုးလဲ
ပဲ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ေတာ့ညွာတယ္
သိလား။
ပိယံ အရင္းစစ္လွ်င္ ျပစ္မတင္ဖို႔ ႏွစ္စဥ္
မမုန္း၊ အခ်စ္ဆံုးဟူ၍၊ ေစ ဇညာ၊ အခါခါ
အရာရာ၀ယ္၊ စာနာေထာက္ထားအကယ္
၍နားလည္ျငားအံ့။ ေထာက္ၾကည့္ပါ။
ဘယ္ေနရာမ်ဳိးမဆိုေထာက္ၾကည့္ပါတဲ့။
သားကေလးခ်စ္တယ္။ ကိုယ့္စကားနား
ေထာင္ေနလုိ႔ သားကေလးကကိုယ့္ကို
ဂုဏ္ရွိေအာင္လုပ္ေနလုိ႔ ဟာ ... ကၽြန္
ေတာ့သားပဲ။ ကၽြန္ေတာ့သားပဲ။ သား
ကေလးက ဂုဏ္ရွိေနေတာ့ေလ။ ကၽြန္
ေတာ့သားပဲနဲ႔ံ အဲဒီသားကေလးက
မေတာ္မတရားနဲ႔ နာမည္ပ်က္သြားၿပီ
ဆိုရင္ ဟာ ဘာမသား၊ ညာမသားနဲ႔
အမ်ဳိးကိုက ဘယ့္ႏွယ့္အမ်ဳိးလား။
က်ဳပ္ကေလ ဒီေကာင့္လား နဂိုက
ကိုယ့္သားမို႔လုိ႔သာ နည္းနည္းေလး
အေရးစိုက္ရတာ။ မထင္ပါဘူး။ ဒင္းတို႔
အေမဖက္ကိုက မဟန္ပါဘူး။ ဘာညာ
နဲ႔ဒီသားကိုမုန္းပစ္လုိက္တာသိလား။
တစ္ခါ သမီးေကာ ဟာ အင္မတန္
လိမၼာတဲ့သမီး၊ က်ဳပ္သမီး။ ဒါက်ဳပ္
သမီး။ အင္မတန္လိမၼာ၊ အင္မတန္
လိမၼာ၊ ဟို အိမ္ေရးကိစၥေတြဘာေတြ
ဆိုတဲ့ဥစၥာ က်ဳပ္သမီးကိုအကုန္လႊဲရ
တာပါပဲစသည္အားျဖင့္ ေျပာလုိ႔သူ႔
ဂုဏ္ရွိေအာင္ လုပ္ေပးေနတုန္းမွာ
သူအင္မတန္ခ်စ္တယ္၊ အမွန္လဲခ်စ္
တယ္။ ပရိယာယ္ေျပာတာမဟုတ္ပါ
ဘူး။ သူ႔ဂုဏ္ရွိေအာင္လုပ္ေပးေနတဲ့
အခ်ိန္မွာ ဒီသမီးကိုအင္မတန္ခ်စ္
တယ္။
ေတာ္ေတာ္ၾကာေတာ့ သမီးကေလး
သူသေဘာမတူတဲ့ သူနဲ႔လုိက္ေျပးပါ
ေရာတဲ့။ အေမြျပတ္ ဒီေကာင္မ၊
ဒီေကာင္မ အေမြျပတ္၊ ငါ့သမီးတစ္ျပား
မွမေပးဘူး။ အကုန္လံုးငါသံုးပစ္မယ္
သိလား။ လွဴပစ္မယ္သိလား။ တစ္ျပား
မွမေပးဘူး။ ကဲ မုန္းလုိက္တာ။ ကိုယ့္
မ်ားေပါ့ေလ တစ္စံုတစ္ခုမေတာ္မတရား
ျဖစ္မိတယ္ဆိုရင္ျဖင့္ ေအာင္မယ္ငါစု
ထားတဲ့ပစၥည္း ငါသံုးမွာေပါ့။ ငါမသံုး
ဘယ္သူသံုးမွာလဲ။ ငါ့ပစၥည္းငါသံုးခ်င္
တာသံုးမယ္။ သူ႔ကိုယ္သူေတာ့အျပစ္
မတင္ဘူး။
ေဟာ အခ်စ္ဆံုးျဖစ္တဲ့သား အျပစ္
တင္ႏုိင္တယ္။ အခ်စ္ဆံုးျဖစ္တဲ့သမီး
အျပစ္တင္ႏုိင္တယ္။ သူ႔ကိုနာမည္
ပ်က္ေအာင္လုပ္တယ္ဆိုလို႔ရွိရင္သူ
စိတ္ညစ္ေအာင္လုပ္တယ္ဆိုလုိ႔ရွိ
ရင္ မုန္းႏုိင္တယ္။ ဒါေၾကာင့္အရာရာ
ကို ေထာက္ၾကည့္ပါ။ ကုိယ့္ကိုယ္ကို
သာ အခ်စ္ဆံုးပဲ။
အတၳာနံ၊ ဘ၀ဖန္ခါ သံသရာက၊ ငါဟု
စြဲဆို မိမိကိုယ္ကို၊ ပိယံ၊ အရင္းစစ္လွ်င္
ျပစ္မတင္ဖို႔ ႏွစ္စဥ္မမုန္း အခ်စ္ဆံုးဟူ
၍၊ ေစ ဇညာ၊ အခါအခါ အရာရာ၀ယ္၊
စာနာေထာက္ထား၊ အကယ္၍နားလည္
ျငားအံ့။ ဧ၀ံသတိ၊ ကုိယ့္ကိုယ္သာလွ်င္
အခင္မင္ဆံုး၊ လံုးလံုးခြဲျခား၊ နားလည္
ထားသည္ရွိေသာ္၊ နံ အတၱာနံ၊ ခုလည္း
ကိုယ့္ကို၊ ေနာင္ကိုယ့္ကိုဟု၊ သို႔ကလို
သိရွိ၊ ထိုမိမိကို၊ သုရကၡိတံ၊ တရား
အေၾကာင္းအရာ မေစာင္းပါဘဲ၊ ေကာင္း
စြာမျပတ္၊ ေစာင့္ေရွာက္အပ္သည္မည္
ေလာက္ေအာင္၊ ရေကၡယ်၊ သတိတရား
လက္ကိုင္ထား၍၊ မျခားပံုေသ၊ ေစာင့္
ေရွာက္ေလရာ၏တဲ့။
အရွင္ဇနကာဘိ၀ံသ
သာသနာျပဳၾသ၀ါဒမ်ား
No comments:
Post a Comment