ခႏၶာငါးပါးသည္ အစဥ္အျပတ္ႀကီးျပတ္ခဲ့ေသာ္
ပုဂၢဳိလ္သတၱ၀ါသည္လည္း အျပတ္ႀကီးျပတ္
ေတာ့သည္ မဟုတ္ပါလားဟု ေမးရန္ရွိ၏။
အေျဖကား ဤလူ႔ျပည္မွ စုေတ၍ အထက္
နတ္ျပည္ ျဗဟၼာျပည္တို႔၌ျဖစ္ရသည္ဟုေသာ
စကား၊ ဤလူ႔ျပည္မွစုေတ၍ ေအာက္ငရဲျပည္
တို႔၌ျဖစ္ရသည္ဟူေသာစကားမ်ားမွာလည္း
စုေတရာဌာနႏွင့္ျဖစ္ရာဌာနမ်ားသည္အလြန္
ေ၀းစြာကြာျခားလ်က္ရွိေသာေၾကာင့္ ဌာေန
ေဒသအားျဖင့္ လြန္စြာကြာျခားလ်က္ရွိေသာ္
လည္း ခဏကာလအလိုအားျဖင့္ အစဥ္မျပတ္
သည္သာျဖစ္၏။
ပုဂၢဳိလ္သတၱ၀ါသည္လည္း အျပတ္ႀကီးျပတ္
ေတာ့သည္ မဟုတ္ပါလားဟု ေမးရန္ရွိ၏။
အေျဖကား ဤလူ႔ျပည္မွ စုေတ၍ အထက္
နတ္ျပည္ ျဗဟၼာျပည္တို႔၌ျဖစ္ရသည္ဟုေသာ
စကား၊ ဤလူ႔ျပည္မွစုေတ၍ ေအာက္ငရဲျပည္
တို႔၌ျဖစ္ရသည္ဟူေသာစကားမ်ားမွာလည္း
စုေတရာဌာနႏွင့္ျဖစ္ရာဌာနမ်ားသည္အလြန္
ေ၀းစြာကြာျခားလ်က္ရွိေသာေၾကာင့္ ဌာေန
ေဒသအားျဖင့္ လြန္စြာကြာျခားလ်က္ရွိေသာ္
လည္း ခဏကာလအလိုအားျဖင့္ အစဥ္မျပတ္
သည္သာျဖစ္၏။
မျပတ္ပံုကား
ဤလူ႔ျပည္မွစုေတ၍ အထက္နတ္ျပည္
ျဗဟၼာ့ျပည္တို႔၌ျဖစ္ၾကရသည္မွာလည္း
ဤလူ႔ျပည္၌ စုတိစိတ္၏ဘင္ခဏႏွင့္
နတ္ျပည္ျဗဟၼာ့ျပည္တို႔၌ ပဋိသေႏၶစိတ္၏
ဥပါဒ္ခဏသည္ မ်က္ေတာင္တစ္ခတ္လွ်ပ္
တစ္ျပက္ခဏကာလ အစိတ္တစ္ေထာင္
စိတ္ေသာ္လည္း တစ္စိတ္စာမွ်ကြာျခား
ျခင္းမရွိ။ တစ္စဥ္တည္းတစ္ဆက္တည္း
ဆက္လ်က္ရွိ၏။
နတ္ျဗဟၼာတို႔၏ နတ္မ်က္စိ၊ အဘိညာဥ္
ရေသာ ရေသ့ရဟန္းတို႔၏ အဘိညာဥ္
မ်က္စိတို႔ကို လူ႔ျပည္ နတ္ျပည္ ျဗဟၼာ့
ျပည္ ငရဲျပည္တို႔၌ အႏွံ႔အျပားျဖန္႔ခင္း၍
ထိုလူ႔ျပည္မွေသေသာသူ၏အလား
အလာကို ၾကည့္႐ႈ၍ေနခဲ့ေသာ္ ဤသူ
သည္ လူ႔ျပည္မွစုေတ၍ အထက္ဘယ္
ဘံုဘယ္ဘ၀မွာျဖစ္ေလသည္ဟူ၍
တစ္ဆက္တည္းတစ္စဥ္တည္းထင္ႏုိင္
ၾက ျမင္ႏုိင္ၾကသည္သာျဖစ္၏။
ဥပမာကား တိမ္တိုက္မွာလွ်ပ္ျပက္သည္
ကိုၾကည့္႐ႈ၍ ေနၾကရာ၌ လွ်ပ္ျပက္ရာ
ဌာနႏွင့္လွ်ပ္ေရာင္ေရာက္ရာေျမအျပင္
သည္ အလြန္ကြာျခားလ်က္ရွိေသာ္လည္း
တိမ္တိုက္၌လွ်ပ္ျဖစ္ေပၚေသာခဏနွင့္
ေျမအျပင္၌လွ်ပ္ေရာင္က်ေရာက္ေသာ
အခဏသည္ တစ္ၿပိဳင္နက္တစ္ခ်က္တည္း
ကဲ့သို႔ဆက္လွ်က္ရွိေသာေၾကာင့္တိမ္တိုက္
ကလွ်ပ္သည္ပင္လွ်င္ ေျမအျပင္သို႔ေရာက္
လာသည္ဟု မ်က္ျမင္ဒိ႒မွတ္ယူႏုိင္ၾက
သကဲ့သို႔တည္း။
ဤစကား၌ နတ္မ်က္စိ အဘိညာဥ္
မ်က္စိတို႔ျဖင့္ၾကည့္႐ႈ၍ေနေသာသူတို႔မွာ
စုေတေသာသူ၏ ဘင္ခဏကိုျမင္ႏုိင္
မည္မဟုတ္။ ထိုသတၱ၀ါသည္ပင္လွ်င္
ထိုခႏၶာမွထြက္၍ ဘယ္ဘံုဘယ္ဘ၀
မွာျဖစ္ေလ၏ဟု တစ္ဆက္တည္းဆက္
လ်က္ထင္ျမင္ရေလ၏။
အၾကား၌မႈကား အလြန္သိမ္ေမြ႔လွ
အလြန္လ်င္ျမန္လွေသာေၾကာင့္ေရွးဘ၀
စုတိႏွင့္ေနာက္ဘ၀ ပဋိသေႏၶၾကား၌
ကူးေျပာင္း၍သြားသည္ကိုမူကား မထင္
ႏုိင္ၾက မျမင္ႏုိင္ၾကရွိ၏ဟုမွတ္ယူၾကကုန္
၏။
ဤသို႔လွ်င္ လူ႔ျပည္စုေတ၍နတ္ျပည္
ျဗဟၼာ့ျပည္ ငရဲျပည္တို႔မွာျဖစ္ၾကရာ၌
လည္း ခႏၶာအစဥ္သည္မျပတ္သည္သာ
ျဖစ္၏။ ခႏၶာအစဥ္မျပတ္ခဲ့ေသာ္ ထို
သတၱ၀ါပညတ္သည္လည္းမျပတ္ေလ
ေတာ့သည္သာလွ်င္တည္း။
အခ်ဳိ႕အခ်ဳိ႕ေသာသူတို႔သည္ စုတိႏွင့္
ပဋိသေႏၶသည္ ခဏကာလအားျဖင့္
တစ္ဆက္တည္းဆက္လ်က္ရွိေနသည္
ကို မႀကံမိမူ၍ ဌာနအားျဖင့္အလြန္ေ၀း
စြာ ကြာျခားခ်က္ကိုသာထင္ျမင္၍ေန
ၾကသျဖင့္ ေရွးဘ၀ႏွင့္ေနာက္ဘ၀
ဆက္လက္ႏုိင္ရန္မရွိဟု ေယာင္၀ါး
ႀကီးျဖစ္၍ေနၾက၏။
ရွင္းလွပါတကား။ ယခုလိုသိပၸံေခတ္
ႀကီးထဲတြင္ ဘယ္ေလာက္ပင္ေနရာ
ဌာနအားျဖင့္ ေ၀းကြာျခားနားေစကာမူ
အလင္းစြမ္းအင္ လွ်ပ္စစ္သံလုိက္စြမ္း
အင္၊ လွ်ပ္စစ္သံလုိက္စြမ္းအင္စသည္
တို႔သည္ တစ္စကၠန္႔လွ်င္မုိင္ေပါင္း
၁၈၆၀၀၀အလ်င္ႏႈန္းျဖင့္အာကာသ
အတြင္း ပ်ံ႔ႏွံ႕ႏုိင္၏။ ထုိ႔ေၾကာင့္ အ၀ွမ္း
မုိင္ ၁၈၆၀၀၀ အတြင္းက်ေရာက္ေသာ
အရပ္တြင္ ထိုစြမ္းအင္မ်ားသက္ေရာက္
မႈသည္ တစ္စကၠန္႔မွ်မၾကာေခ်။
ထိုအခ်က္ကို ယေန႔ေခတ္စားလ်က္ရွိ
ေသာ ေရဒီယို တယ္လီေဗးရွင္းမ်ားအရ
သိသာထင္ရွားလွေပသည္။
ဆန္းလြင္
ရတနာသံုးပါးကိုကိုးကြယ္တည္းကပ္လာသူ
တစ္ေယာက္အေၾကာင္း
ဤလူ႔ျပည္မွစုေတ၍ အထက္နတ္ျပည္
ျဗဟၼာ့ျပည္တို႔၌ျဖစ္ၾကရသည္မွာလည္း
ဤလူ႔ျပည္၌ စုတိစိတ္၏ဘင္ခဏႏွင့္
နတ္ျပည္ျဗဟၼာ့ျပည္တို႔၌ ပဋိသေႏၶစိတ္၏
ဥပါဒ္ခဏသည္ မ်က္ေတာင္တစ္ခတ္လွ်ပ္
တစ္ျပက္ခဏကာလ အစိတ္တစ္ေထာင္
စိတ္ေသာ္လည္း တစ္စိတ္စာမွ်ကြာျခား
ျခင္းမရွိ။ တစ္စဥ္တည္းတစ္ဆက္တည္း
ဆက္လ်က္ရွိ၏။
နတ္ျဗဟၼာတို႔၏ နတ္မ်က္စိ၊ အဘိညာဥ္
ရေသာ ရေသ့ရဟန္းတို႔၏ အဘိညာဥ္
မ်က္စိတို႔ကို လူ႔ျပည္ နတ္ျပည္ ျဗဟၼာ့
ျပည္ ငရဲျပည္တို႔၌ အႏွံ႔အျပားျဖန္႔ခင္း၍
ထိုလူ႔ျပည္မွေသေသာသူ၏အလား
အလာကို ၾကည့္႐ႈ၍ေနခဲ့ေသာ္ ဤသူ
သည္ လူ႔ျပည္မွစုေတ၍ အထက္ဘယ္
ဘံုဘယ္ဘ၀မွာျဖစ္ေလသည္ဟူ၍
တစ္ဆက္တည္းတစ္စဥ္တည္းထင္ႏုိင္
ၾက ျမင္ႏုိင္ၾကသည္သာျဖစ္၏။
ဥပမာကား တိမ္တိုက္မွာလွ်ပ္ျပက္သည္
ကိုၾကည့္႐ႈ၍ ေနၾကရာ၌ လွ်ပ္ျပက္ရာ
ဌာနႏွင့္လွ်ပ္ေရာင္ေရာက္ရာေျမအျပင္
သည္ အလြန္ကြာျခားလ်က္ရွိေသာ္လည္း
တိမ္တိုက္၌လွ်ပ္ျဖစ္ေပၚေသာခဏနွင့္
ေျမအျပင္၌လွ်ပ္ေရာင္က်ေရာက္ေသာ
အခဏသည္ တစ္ၿပိဳင္နက္တစ္ခ်က္တည္း
ကဲ့သို႔ဆက္လွ်က္ရွိေသာေၾကာင့္တိမ္တိုက္
ကလွ်ပ္သည္ပင္လွ်င္ ေျမအျပင္သို႔ေရာက္
လာသည္ဟု မ်က္ျမင္ဒိ႒မွတ္ယူႏုိင္ၾက
သကဲ့သို႔တည္း။
ဤစကား၌ နတ္မ်က္စိ အဘိညာဥ္
မ်က္စိတို႔ျဖင့္ၾကည့္႐ႈ၍ေနေသာသူတို႔မွာ
စုေတေသာသူ၏ ဘင္ခဏကိုျမင္ႏုိင္
မည္မဟုတ္။ ထိုသတၱ၀ါသည္ပင္လွ်င္
ထိုခႏၶာမွထြက္၍ ဘယ္ဘံုဘယ္ဘ၀
မွာျဖစ္ေလ၏ဟု တစ္ဆက္တည္းဆက္
လ်က္ထင္ျမင္ရေလ၏။
အၾကား၌မႈကား အလြန္သိမ္ေမြ႔လွ
အလြန္လ်င္ျမန္လွေသာေၾကာင့္ေရွးဘ၀
စုတိႏွင့္ေနာက္ဘ၀ ပဋိသေႏၶၾကား၌
ကူးေျပာင္း၍သြားသည္ကိုမူကား မထင္
ႏုိင္ၾက မျမင္ႏုိင္ၾကရွိ၏ဟုမွတ္ယူၾကကုန္
၏။
ဤသို႔လွ်င္ လူ႔ျပည္စုေတ၍နတ္ျပည္
ျဗဟၼာ့ျပည္ ငရဲျပည္တို႔မွာျဖစ္ၾကရာ၌
လည္း ခႏၶာအစဥ္သည္မျပတ္သည္သာ
ျဖစ္၏။ ခႏၶာအစဥ္မျပတ္ခဲ့ေသာ္ ထို
သတၱ၀ါပညတ္သည္လည္းမျပတ္ေလ
ေတာ့သည္သာလွ်င္တည္း။
အခ်ဳိ႕အခ်ဳိ႕ေသာသူတို႔သည္ စုတိႏွင့္
ပဋိသေႏၶသည္ ခဏကာလအားျဖင့္
တစ္ဆက္တည္းဆက္လ်က္ရွိေနသည္
ကို မႀကံမိမူ၍ ဌာနအားျဖင့္အလြန္ေ၀း
စြာ ကြာျခားခ်က္ကိုသာထင္ျမင္၍ေန
ၾကသျဖင့္ ေရွးဘ၀ႏွင့္ေနာက္ဘ၀
ဆက္လက္ႏုိင္ရန္မရွိဟု ေယာင္၀ါး
ႀကီးျဖစ္၍ေနၾက၏။
ရွင္းလွပါတကား။ ယခုလိုသိပၸံေခတ္
ႀကီးထဲတြင္ ဘယ္ေလာက္ပင္ေနရာ
ဌာနအားျဖင့္ ေ၀းကြာျခားနားေစကာမူ
အလင္းစြမ္းအင္ လွ်ပ္စစ္သံလုိက္စြမ္း
အင္၊ လွ်ပ္စစ္သံလုိက္စြမ္းအင္စသည္
တို႔သည္ တစ္စကၠန္႔လွ်င္မုိင္ေပါင္း
၁၈၆၀၀၀အလ်င္ႏႈန္းျဖင့္အာကာသ
အတြင္း ပ်ံ႔ႏွံ႕ႏုိင္၏။ ထုိ႔ေၾကာင့္ အ၀ွမ္း
မုိင္ ၁၈၆၀၀၀ အတြင္းက်ေရာက္ေသာ
အရပ္တြင္ ထိုစြမ္းအင္မ်ားသက္ေရာက္
မႈသည္ တစ္စကၠန္႔မွ်မၾကာေခ်။
ထိုအခ်က္ကို ယေန႔ေခတ္စားလ်က္ရွိ
ေသာ ေရဒီယို တယ္လီေဗးရွင္းမ်ားအရ
သိသာထင္ရွားလွေပသည္။
ဆန္းလြင္
ရတနာသံုးပါးကိုကိုးကြယ္တည္းကပ္လာသူ
တစ္ေယာက္အေၾကာင္း
No comments:
Post a Comment